نقش کاشی و سرامیک در کاشی کاری سرویس بهداشتی

نقش کاشی و سرامیک در کاشی کاری سرویس بهداشتی

 در کاشی کاری سرویس بهداشتی به طور معمول از کاشی برای دیوار استفاده می شود زیرا کاشی استحکام خوبی برای کف ندارد.  

نقش کاشی و سرامیک در کاشی کاری سرویس بهداشتی

در کاشی کاری سرویس بهداشتی به طور معمول از کاشی برای دیوار استفاده می شود زیرا کاشی استحکام خوبی برای کف ندارد. کاشی ها گزینه های مناسبی برای دیوار حمام و سرویس های بهداشتی هستند .تنوع کاشی به نسبت سرامیک بالاتر می باشد .قیمت سرامیک و کاشی براساس مقاومت و استحکام آن ها درجه بندی می شود. ما در این مقاله می خواهیم اصول کاشی کاری سرویس بهداشتی را برای شما بیان کنیم ، با ۷سرامیک همراه باشید .

اصول کاشی کاری سرویس بهداشتی

برای آن که کاشی کاری سرویس بهداشتی و ساختمان بدون مشکل انجام شود باید از افراد حرفه ای در زمینه کاشی کاری استفاده کنیم . کاشی کاری همانند سیم کشی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید براساس اصول و قواعد خاص خود انجام شود . افرادی هستند که برای کاهش هزینه از افرادی استفاده می کنند که دستمزد پایین تری دارند و کیفیت و تجربه کافی ندارند . منطقی است که با کمی هزینه کردن و استفاده از افراد با تجربه و ماهر ، مراحل مختلف کاشی کاری سرویس بهداشتی با دقت و بدون کم کاری انجام می شود .اگر در زمان کاشی کاری در یکی از مراحل سهل انگاری صورت گیرد در همان مراحل اولیه افتادن و لق شدن کاشی را خواهیم داشت . استفاده از کاشی های شیاردار به منظور جلوگیری از سرخوردن افراد در حمام و سرویس بهداشتی در کاشی کاری سرویس بهداشتی توصیه می شود تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود .

نکاتی که قبل از کاشی کاری سرویس بهداشتی باید توجه کرد :

  • دقت در انتخاب رنگ کاشی
  • جنس و نوع کاشی مناسب و مرغوب باشد .
  • توجه به ابعاد کاشی که منتاسب با فضای مورد نظر باشد.
  • شیب کف مناسب باشد تا هدایت آب به سمت کفشوی به درستی انجام شود.
  • مشخص نمودن محل دقیق توالت ایرانی و فرنگی قبل از انجام کاشی کاری

از بخش های مهم در ساختمان سرویس حمام و توالت آن می باشد . جهت تغییر در این بخش از خانه می توان با استفاده از سبک های مختلف و متنوع کاشی تغییراتی را ایجاد کرد . انتخاب رنگ مناسب کاشی از نکات مهمی است که در زمان بازسازی سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنیم .سرامیک و کاشی ها در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار می باشند .انتخاب رنگ و طرح مناسب برای سرویس بهداشتی بسیار اهمیت دارد . در ادامه مطلب چند ترکیب رنگ مناسب برای کاشی کاری سرویس بهداشتی را برایتان آورده ایم .

  • ترکیب رنگ سفید و آبی فیروزه ای
  • خاکستری، سفید ، زرد
  • صورتی روشن ، سفید
  • سفید و نارنجی

معمولا برای حمام از کاشی هایی به رنگ سرد استفاده نمی شود . امروزه از المان های مدرن برای جلوه بیش تر سرویس های بهداشتی استفاده می شود .به عنوان مثال برای کفپوش سرویس های بهداشتی از سرامیک سه بعدی استفاده می شود. استفاده از کفپوش های سه بعدی جلوه فوق العاده ای به محیط می بخشد .اندازه کاشی و سرامیک نقش مهمی در بزرگ و کوچک نشان دادن فضا ایفا می کند و به افرادی که حوصله نظافت روزانه را ندارند ، توصیه می شود از کاشی و سرامیک با ابعاد بزرگ و رنگ تیره استفاده کنند .

با پیشرفت در صنعت ساخت و ساز و بازسازی ساختمان ، سرامیک و کاشی های متنوعی وارد بازار شدند . کاشی ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند و استفاده از آن ها در کاشی کاری سرویس بهداشتی زیبایی خاصی را به محیط خواهد داد . کاشی کاری مناسب سرویس بهداشتی علاوه بر زیبایی باعث محافظت محیط در برابر رشد و تکثیر باکتری و رطوبت خواهد شد و هم چنین تمیزکردن را بسیار راحت خواهد کرد . انتخاب کاشی در کاشی کاری سرویس بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا باید استحکام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت را داشته باشد . هم چنین در کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی باید از افراد باتجربه و ماهر استفاده شود تا براساس اصول و قواعد موجود کاشی کاری انجام گیرد ، در غیر این صورت آسیب و حوادث ناگواری را به همراه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد