نحوه دستیابی به یک دوش ریچ با کاشی سنگریزه


کاشی سنگ یک ماده محبوب برای حمام است. این شامل سنگ های رودخانه ای است ، که یک قلاب بابلی را که در سنگ های رنگی در زیر سایبان درختان سنگفرش شده است به ذهن می آورد: زیبا ، تازه ، طبیعی و وحشی. چه چیزی می تواند مناسبتر از صخره رودخانه برای کف دوش باشد ، جایی که برای تجدید ، آرامش و جوان سازی می روید؟ طبق روند طراحی امسال ، کاشی های سنگریزه یکی از محبوب ترین گزینه های کف سازی دوش است.

در اینجا ، ما در مورد نحوه نصب کف حمام سنگی رودخانه بحث می کنیم و نگاهی به برخی از گزینه های کاشی و امکانات طراحی زیبا با کاشی های سنگریزه می اندازیم.  کاشی های سنگریزه چیست؟
کاشی های سنگریزه ای از ورق های مش 12 اینچی 12 اینچی هستند که تعداد زیادی سنگریزه رودخانه بر روی آن چسبیده است. ایده این است که به جای جداگانه قرار دادن صدها سنگریزه در موزائیک در کف دوش ، شما یک باره کل سنگریزه را در یک زمان قرار می دهید.
در حالی که کاشی های سنگریزه قطعاً باعث صرفه جویی در وقت و تلاش می شوند ، اما یک طرف اصلی در آن وجود دارد. اگر خیلی دقیق ، بسیار دقیق و گاهی اوقات حتی اگر هم نباشید ، می توانید درزهایی را ببینید که کاشی ها در آن قرار دارند. درزها در کاشی های سنگریزه از تأثیر کلی سنگ رودخانه منحرف می شوند و اساساً نصب را خراب می کنند. خوشبختانه ، یک مشکل ساده برای این مشکل وجود دارد ، اگرچه این امر به تعهد زمانی سنگین تر نیز می رسد.
نحوه نصب کفپوش دوش ریور Rock
کار کاشی کاری خود را فقط پس از اتمام لوله کشی شروع کنید و با بتن تمیز ، خشک و یا یک تابه حمام از قبل fab روبرو شوید. برای تخلیه مناسب کف باید حداقل دو اینچ به سمت تخلیه شیب داشته باشد.
به منظور جلوگیری از درزها ، اما برای جلوگیری از ریختن همه سنگریزه ها ، متخصصان یک مصالحه را توصیه می کنند: کاشی های سنگریزه را دراز بکشید تا از هر طرف دو اینچ وجود داشته باشد. شکافها را با سنگریزه های جداگانه که پشتیبان سایر کاشی ها را جدا کرده اید ، پر کنید.
در اینجا نحوه قرار دادن کف دوش سنگ رودخانه شما آورده شده است:
مرحله اول: از Thinset استفاده کنید
در مناطقی بزرگتر از سه فوت مربع کار کنید. ابتدا ، گوشه ای از نازک را در گوشه پشتی دوش بچسبانید. از یک ماله ماسوره 1/4 اینچی که در زاویه 45 درجه نگهداری می شود ، استفاده کنید تا ست باریک پخش شود و پشته هایی ایجاد شود که به چسبیدن کاشی ها کمک کند. برای کسب بهترین نتیجه ممکن از یک مجموعه کاغذ سفید و با کیفیت بالا و مناسب از فروشگاه کاشی استفاده کنید و یا از یک متخصص کاشی کاری در منطقه جغرافیایی خود استفاده کنید. ست های نازک سفید بهتر از خاکستری است که می تواند سنگریزه ها را از بین ببرد.
مرحله دوم: کاشی های سنگ مرمر را دراز کنید
در مرحله بعد ، کاشی های سنگریزه را به آرامی داخل ست باریک فشار دهید. هر سنگریزه باید با قسمت نازک تماس برقرار کند ، اما شما نمی خواهید آنقدر فشار دهید که سنگریزه ها بتن را در زیر لمس کنید. برای پر کردن شکاف های بین ورق ها از سنگریزه های شل استفاده کنید ، و آنها را به آرامی اما محکم در قسمت نازک فشار دهید.
این راه را تا زمانی که کف حمام رودخانه سنگ تمام شود ادامه دهید.
مرحله سوم: سنگریزه ها را ببندید
برای مهر و موم کردن کاشی های سنگریزه از سیلر توصیه شده توسط سازنده کاشی استفاده کنید. این باعث حفظ رنگ آنها می شود و به جلوگیری از آسیب در اثر مواد معدنی موجود در آب کمک می کند. اجازه دهید تا درزگیر قبل از ادامه کار کاملاً خشک شود.
مرحله چهارم: گروت
هنگامی که مجموعه نازک تنظیم شد و کاشی ها به سرعت در کف حمام چسبانید ، وقت آن است که بخورید. سعی کنید تا کف آن دوش گرفته نشود.
برای تزریق ، یک ریخته گری سیمانی استاندارد یا یک سیمان سیمان با کارایی بالا انتخاب کنید. با تنوع کارایی بسیار مراقب باشید ، زیرا می تواند خیلی سریع تنظیم شود. کار در مناطق کوچک و استفاده از شناور گروت ، بخشی از کاشی ها را با استفاده از گروت تزئین کنید و مراقب باشید که ماسوره در تمام اتصالات بدست آید. بگذارید گروت مطابق دستورالعمل برای چند دقیقه تنظیم شود ، سپس از اسفنج مرطوب استفاده کنید تا مایع اضافی را از بین ببرید ، سنگریزه ها را آشکار کنید. اسفنج را اغلب بشویید. هنگامی که ریزه کاملا خشک شد ، از اسفنج مرطوب استفاده کنید که اغلب آن را بشویید ، تا فیلم ریز باقی مانده را از بین ببرید.
مرحله پنجم: دوباره مهر کنید
هنگامی که ریزه خشک است و صخره های رودخانه مانند آب و هوا خالی از فیلم نیستند ، زمان آن است که دوباره آب ببندید. یکی دیگر از پوشش های درزگیر بیشتر از سنگریزه ها محافظت می کند و ماسه را آب بندی می کند. پس از خشک شدن درزگیر ، می توانید روی کف حمام سنگ رودخانه خود قدم گذاشته و آب را شروع کنید.
گزینه های Rock River
همه طبقه های دوش صخره رودخانه ای به نظر نمی رسد که مستقیماً از یک جریان تازه بیرون بیایند. سنگریزه های رودخانه از نظر ظاهری متفاوت هستند و کاشی های سنگریزه در طیف وسیعی از رنگ ها ، اشکال ، سبک ها و بافت ها موجود است. در اینجا سه نمونه از تنوع کاشی های سنگریزه آورده شده است.
گلدان های تخت سبز و سفید تخته ای دریایی
این کاشی های سنگی طبیعی برای برش لایه ها و رگه ها تکه تکه می شوند و ظاهری مجلل برای کف حمام سنگ رودخانه ایجاد می کنند. برش های فردی به طرز چشمگیری از نظر رنگی متفاوت هستند و رنگهای نارنجی ، قرمز ، سفید ، سیاه ، خاکستری و قهوه ای را شامل می شوند.

همچنین می توانید کاشی های سنگریزه ای را پیدا کنید که همگی یک رنگ هستند و می توانید تعداد متنوعی از رنگ ها را متناسب با دکوراسیون خود پیدا کنید.

ایده های طراحی برای کف دوش ریک راک
اگر خلاق و جاه طلب هستید ، می توانید با استفاده از سنگریزه های جداگانه یک کف دوش ریگی ایجاد کنید. در حالی که این روند مدتی طول می کشد ، می تواند نتایج خیره کننده ای را به همراه آورد ، زیرا می توانید هر طرحی را که در ذهن دارید مشخص کنید. به عنوان مثال ، از سنگریزه های سیاه برای یک حاشیه و سنگریزه های سفید در داخل استفاده کنید. یک کف سنگریزه کاملاً سفید با محافل سنگریزه سبز یا آبی یا بازوی مارپیچی را برجسته کنید. خطوط چرخان ایجاد کنید ، شاخه های یک درخت را به تصویر بکشید ، یا یک موزائیک گل بسازید. تخیل شما تنها محدودیتی است که می توانید با سنگ رودخانه انجام دهید.

کف دوش سنگی رودخانه می تواند به همان اندازه دلخواه یا دقیق باشد که می خواهید. کمی طبیعت را به داخل حمام خود بیاورید و این واحه مورد علاقه شما در خانه خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد