نکات مهم کفپوش در سال ۲۰۲۰

دنیای طراحی منزل دائما در حال تغییر است و انتخاب کفپوش امروز نیز از این قاعده مستثنا نیست. چه قصد خرید خانه ای با برند جدید را دارید و چه فکر می کنید برخی از نوسازی ها را انجام دهید ، همیشه ایده خوبی است که از آخرین روندها به روز باشید. از اتاق نشیمن گرفته تا حمام و آشپزخانه ، برخی از آخرین روند کف پوش های 2020 را بررسی می کنیم تا بتوانید زیباترین خانه ممکن را ایجاد کنید.  نکات مهم کفپوش در سال ۲۰۲۰

کفپوش های سازگار با محیط زیست
سازگاری با محیط زیست چیزی بیش از یک محو بودن نیست. صاحبخانه مدرن امروز به دنبال کالاهایی با دوام و پایدار است که ردپای کربن کمتری را در خود جای داده است. وقتی صحبت از روند کفپوش سال 2020 می شود ، محصولاتی مانند بامبو گزینه کاملاً محبوب است. این ماده پایدار ، تجدید پذیر و زیبا برای دیدن است. بامبو همچنین بسیار بادوام است و همین امر باعث می شود خانه های شلوغی که هنوز هم می خواهند خانه هایشان ظاهری مدرن داشته باشد ، یک انتخاب عالی باشد. هر چیزی که قابل تجدید باشد انتخاب خوبی برای یک خانه دوستدار محیط زیست است. به دنبال مواد کفپوش ساخته شده در آمریکای شمالی باشید ، تا بدانید که کالایی را تهیه می کنید که به روش مسئول انجام می شود.
کفپوش چوبی
کفپوش چوبی رد شده یکی دیگر از انتخابهای مرسوم ، مد روز است که به خانه شما ظاهری روستایی و کفپوش شما دوام می بخشد. این چوب از انبارهای قدیمی و ساختمانهای دیگر گرفته شده است و به زندگی جدیدی در خانه شما می بخشد. یکی دیگر از انتخاب کف سازگار با محیط زیست ، لمینت است. این ماده بدون نیاز به قطع درختان یا نگرانی از جنگل زدایی ، به خانه شما زیبایی چوب واقعی را می دهد. لمینت در طیف گسترده ای از انتخاب های رنگی قرار دارد و بدون نگه داشتن چوب زیاد چوب واقعی ، لمس کننده و دلپذیری را به هر اتاق می دهد.
کاشی های با فرمت بزرگ
کاشی پرسلان سالرنو - سری Nouvo 
برای اینکه به خانه خود فاکتور "wow" بدهید ، کاشی هایی با فرمت بزرگ را در اندازه های 12 24 24 و 24 x 28 بدست آورید. این کاشی های چشمگیر یک عنصر جسورانه را به خانه اضافه می کنند و برای خانه هایی که دارای نقشه های بزرگ و باز هستند ، به خوبی کار می کنند. . کاشی از پرسلن زرق و برق دار را در اندازه بزرگ امتحان کنید تا ظاهر یک اتاق نشیمن را بالا ببرد. این یک انتخاب خیره کننده برای حمام های کارشناسی ارشد است. یکی از مزایای استفاده از کاشی های با فرمت بزرگ این است که آنها پوشش بهتری ارائه می دهند ، دارای خطوط کمتری هستند و ظاهری عالی دارند. آنها همچنین برای کاشی کاری دیوارهای دوش انتخاب خوبی هستند تا جلوه و زیبایی معاصر به حمام داده شود.
گزینه های کم تعمیر و نگهداری
کاشی و سرامیک سالرنو - سری چوب های آمریکایی در بلوط گندم / SKU: 10105267
برای روند نهایی کفپوش در سال 2020 ، چیزی را امتحان کنید که ظاهری خیره‌کننده را در کنار نگهداری کم از خانه به شما ارائه دهد. تمیز کردن این کفپوش آسان است ، در برابر خراش ها و لکه ها مقاومت می کند و نیازی به کار اضافی مانند ماسه سنگ ، لکه دار یا آب بندی ندارد. کاشی با نمای چوبی روشی زیبا برای لذت بردن از همان ظاهری است که با چوب سخت و بدون هیاهو اضافی به دست آورده اید. این کاشی ها از چوب تقلید می کنند اما از مواد با دوام برخوردار هستند که باعث می شود تمیز کردن آسان شود. آنها همچنین در یک طیف گسترده ای از اتمام قرار می گیرند ، بنابراین می توانید ظاهر چوب را در رنگهای مدرن مانند خاکستری بدست آورید ، یا می توانید با چیزی با صدای چوب طبیعی بروید.
کفپوش وینیل یکی دیگر از گزینه های عالی برای کفپوش های کم مصرف است. این ماده در طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها موجود است ، و مراقبت از آنکه ریخت و پاش ها از بین می رود بسیار آسان است. شما می توانید کف وینیل را در حمام ، آشپزخانه یا در کل خانه نصب کنید و از زیبایی چوب لذت ببرید بدون اینکه نگرانی اضافی از لکه شدن یا خراشیدن آن وجود داشته باشد. برای خانواده های دارای کودک و حیوانات خانگی ، کفپوش وینیل یک انتخاب خارق العاده است. هر چیزی که جایگزینی برای چوب سخت سنتی ، مانند چوب مهندسی شده باشد ، می تواند بدون نیاز به فدا کردن زیبایی شناسی ، نگهداری را آسان کند.
افراطی تاریک و روشن
کاشی پرسلن سالرنو
کاشی پرسلن سالرنو - سری ابریشم خام به رنگ مشکی
برای تأثیر واقعی بصری ، نصب کفپوش در سایه هایی از رنگ های بسیار تیره یا روشن می تواند درام و جسارت را به اتاق اضافه کند. این روند کفپوش مواردی مانند چوبهای سخت به رنگ بسیار سبک از قبیل چوب بلوط بلوند بلوط است که می تواند یک اتاق کوچک بزرگتر به نظر برسد. کفپوش با رنگ روشن باعث می شود یک فضای احساس باز شود و یک پایه خنثی خوب برای بقیه اتاق فراهم می کند. در انتهای مخالف طیف ، کاشی مشکی قابل نصب است که به هر اتاق خانه لبه مدرن می بخشد. هر کدام از این سبک های شدید محبوبیت زیادی را تجربه کرده اند ، و شکی نیست که کفپوش های بسیار تیره یا سبک تا سال 2020 و شاید فراتر از روند آن ادامه خواهد یافت.
کفپوش گرما تابشی
اگر می خواهید از پله روی زمین سرد خودداری کنید ، کفپوش حرارتی تابشی راهی است که باید انجام دهید. این فرایند شامل نصب لوله های مخصوص یا سیم کشی در زیر کف قبل از نصب آن است که گرمای خوبی و گرم هر وقت لازم باشد تابش می کند. شما می توانید کفهای گرمای تابشی را در کنار هر چیز دیگری از جمله کاشی ، چوب مهندسی شده ، لمینیت و موارد دیگر نصب کنید. این یک انتخاب عالی برای حمام است ، بنابراین مجبور نیستید از حمام بر روی کف یخی سرد بیرون بروید. بسیاری از مالکان خانه نیز تصمیم به نصب کفپوش گرمای تابشی در اتاق خواب خود می گیرند تا به محض برخورد انگشتان پا از کف خود ، به یک سطح توالت بیدار شوند. اگر این گزینه را انتخاب کردید ، حتماً یک نصب کننده معتبر را انتخاب کنید که می داند چگونه خود تابش گرما را با خود نصب کفپوش ها درج کند.
خرید از خانه
از مواد غذایی و تهیه مواد غذایی گرفته تا کالاهای خانگی ، امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند از منزل خرید کنند و کفپوش نیز از این قاعده مستثنا نیست. در BuildDirect می توانید نمونه های کفپوش رایگان را سفارش داده و مستقیماً به درب خود ارسال کنید. نمونه ها به شما امکان می دهند تا قبل از تصمیم گیری ، محصول را حس کنید و به رنگ های مختلف خانه خود نگاه کنید. راحتی خرید از خانه باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و روند انتخاب را بسیار ساده تر می کند. هنگامی که صحبت از روند کفپوش های سال 2020 می شود ، توانایی خرید گزینه های مورد علاقه خود از خانه امری قطعی است. از بامبو سازگار با محیط زیست گرفته تا وینیل با دوام یا کاشی سیاه مرسوم ، مد روز ، BuildDirect دارای طیف گسترده ای از گزینه های زیبا برای انتخاب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد