استفاده از روکش داخلی برای نمای داخلی دیوار

وقتی به سنگ فکر می کنید ، تصاویری از یک کابین بزرگ در جنگل یا یک خانه کلاسیک و سنتی که در یک محله قدیمی قرار دارد قرار دارد. اما می توانید از داخل سنگ نیز استفاده کنید ، و واقعاً به زیبایی و جذابیت بصری به خانه شما عنصر گرم و دعوت کننده ای می بخشد. اگر می خواهید دیوارهای داخلی روکش سنگ انباشته را امتحان کنید ، گزینه های بسیار زیبایی برای انتخاب وجود دارد. این سنگ به شما کمک می کند تا یک دیوار با ویژگی منحصر به فرد یا یک شومینه به روز شده که هم زیبا و هم مقرون به صرفه است ایجاد کنید. 

  
 مزایای استفاده از روکش سنگی 

یکی از مهمترین استفاده های روکش سنگی در دیوارهای داخلی این است که زیبایی زیبایی چشم را به خود جلب می کند. اما روکش سنگی پشته بیش از زیبایی است ، بسیاری از مزایای عالی دیگر را نیز ارائه می دهد:

  • روکش سنگی سبک و نازک است و نصب آن بسیار آسان است.
  • می توانید روکش سنگی را به هر اتاق خانه از جمله شومینه یا دیواره اصلی اضافه کنید.
  • در هنگام نصب روکش سنگی به هیچ نوع ساختاری اضافی احتیاج ندارید ، این بدان معناست که می توانید بدون استفاده از مواد اضافی و نیروی کار ، از آن لذت ببرید.
  • این شکل از سنگ در طیف گسترده ای از سبک ها ، رنگ ها و بافت های جذاب موجود است.
  • از آنجا که لاغرتر و سبک تر است ، روکش سنگ بسیار مقرون به صرفه تر از سنگ سنتی است.
  • ظاهر سنگ در هر نوع خانه جالب است ، چه روستایی ، چه سنتی و چه مدرن و امروزی.
  • از لحاظ بصری ، روکش سنگی روی دیوارهای داخلی بسیار چشمگیر است و می تواند تمام نمای خانه شما را دگرگون کند.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید روکش سنگی را در خانه خود بگنجانید. آن را به یک شومینه اضافه کنید تا زندگی جدید را در یک اتاق کسل کننده و بی جان تنفس کند. این پوشش جلوه ای چشمگیر به شومینه شما می بخشد و آن را به کانون اصلی اتاق تبدیل می کند. همچنین می توانید از آن برای تقویت آشپزخانه خود استفاده کنید. به سادگی مقداری روکش سنگی را در اطراف جزیره آشپزخانه بمالید تا آن را تغییر دهید یا از آن روی دیوارها به عنوان پشتی زیبا استفاده کنید. روکش سنگی را روی یک دیوار اتاق نشیمن خود بمالید تا ظاهری تازه و جسورانه به آن بخشید. حتی می توانید برای به روزرسانی فوری ، آن را به یک دیوار در حمام خود اضافه کنید. فقط حتماً در اتاقهایی که رطوبت و رطوبت زیادی در آن وجود دارد ، سیلانت را به سنگ اضافه می کنید.

ایده هایی برای روکش ستون سنگی در خانه

از آنجا که روکش سنگی به راحتی قابل استفاده است ، امکانات بی پایان است. دیواری از سنگ انباشته را که مانند آجر به نظر می رسد ، امتحان کنید تا به خانه شما تزریق بافت و رنگ های مختلفی تزئین شود. این نوع سنگ به نظر می رسد در هر مکانی زیبا باشد ، چه فضای زندگی ، اتاق خواب شما یا آشپزخانه باشد. خلاق شوید و سنگ را در محلی از خانه خود نصب کنید که در آن کمی به بافت ، عمق و ابعاد اضافی نیاز دارد. ایده این است که به فضا کنتراست جسورانه ای بخشیده و فضای گرم و دعوت کننده ای را به اتاق می بخشد. به عنوان مثال ، یک کوله پشتی روکش سنگی را در آشپزخانه خود نصب کنید تا در برابر صافی میز و کابینت خود بازی کنید. وقتی این تضاد را ایجاد می کنید ، یک تن عمق بصری و منحصر به فرد را به فضا اضافه می کند.

برای ایجاد یک دیوار با ویژگی های باورنکردنی ، روکش سنگی را امتحان کنید که ظاهری طبیعی دارد و از تنوع رنگی ظریف استفاده می کند. این نگاه به هر اتاق یک لمس چشمگیر می بخشد و احساس کاملاً جدیدی به هر فضایی می بخشد. در حالت ایده آل ، شما می خواهید یک پالت رنگی را خنثی کنید تا به خوبی با مبلمان ، آثار هنری و رنگ های موجود ترکیب شود. به دنبال محصولاتی باشید که دارای آرایه ای از اعماق مختلف هستند تا به دیوار لهجه بافت زیادی نشان دهند بدون اینکه زیاد غرق شوند. هدف نمایش نمایش تضادهای رنگ ، بافت و طراحی است که با وسایل و دکوراسیون های موجود شما هنوز هم زیبا به هم می خورد.

اتاق ناهار خوری فضایی است که اغلب از آن غافل می شود اما افزودن روکش سنگی بر روی دیوارهای داخلی در این فضا باعث می شود فضای غذاخوری شما بسیار جذاب تر شود. از یک سنگ پشته سبک وزن در رنگ های گرم استفاده کنید که فضای دنج غذا خوری را ایجاد می کنند. این ظاهر به اتاق غذاخوری شما احساس ارگانیکی می بخشد و ضمن حفظ سبک فعلی شما ، ظاهر اتاق را کاملاً دگرگون می کند. سنگ را با نصب وسایل نوری جدید که اتاق غذاخوری را به یک هاله دلپذیر و جذاب تبدیل می کند ، برجسته کنید. این که آیا خانه شما مدرن است یا خانه دار الهام گرفته از خانه ، روکش سنگی روی دیوارهای داخلی آن را به آن "Wow" عامل مورد نظر می دهد.

استفاده از روکش های سنگی برای شومینه

یکی از محبوب ترین مناطقی که در آن روکش سنگ واقعاً می تواند تأثیر بگذارد شومینه شما است. قبل از تصمیم به استفاده از این سنگ ، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا از نصب مناسب اطمینان حاصل کنید. در ابتدا ، باید اطمینان حاصل کنید که شومینه می تواند سنگ کار کند و همه چیز در شرایط کار مناسب و با کد قرار دارد. این مرحله بسیار مهم است زیرا استفاده از سنگ باعث اضافه شدن وزن کمی به شومینه می شود که اگر در ابتدا مورد بازرسی قرار نگیرد ، می تواند خطرناک باشد.

برای کمک به روکش صحیح سنگ ، باید شیارهایی را به ملات اضافه کنید. از ملات با کیفیت استفاده کنید که با رنگ سنگ مطابقت داشته باشد و آن را در قسمت پشتی روکش سنگ خود را با ماله بمالید. سنگ را بر روی شومینه به طور مساوی بمالید و مطمئن شوید که از سطح آن است ، بنابراین هیچ بخش دیگری بیشتر از سایرین نمی چسبد. پس از نصب همه چیز ، زمان ملات را برای تمیز کردن و خشک کردن اختصاص دهید. ملات اضافی را با یک برس خشک جدا کنید تا از آسیب دیدن و یا لکه گیری به روکش سنگ جدید خود جلوگیری نکنید.

ارزش فروش خود را با روکش های سنگی افزایش دهید

نه تنها از روکش سنگی جدید خود بر روی دیوارهای داخلی لذت خواهید برد ، بلکه ارزش فروش کلی خانه شما را نیز افزایش می دهد. استون یک عنصر پیچیده را به خانه اضافه می کند و اولین خرید خارق العاده را به خریداران می بخشد. این ماده همچنین عایق بندی شده است ، به این معنی که اضافه کردن آن به عنوان دیوار ویژگی در واقع می تواند خانه شما را با انرژی بیشتری کار کند. از روکش سنگی ساخته شده استفاده کنید که کم هزینه تر ، با دوام تر و بسیار سبک تر باشد. از لحاظ ظاهری دارای سنگ واقعی و بدون برچسب قیمت بالا است و ترکیب بی نظیر آن باعث می شود تا سالها ماندگار شود. چه این یک تخته پشتی جدید ، ویژگی حمام یا لهجه شومینه باشد ، روکش های سنگی داخل خانه می توانند فضای شما را تغییر داده و آنرا واقعاً زیبا کنند.

منبع: www.builddirect.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد