تزئین خانه با کاشی سیاه

کاشی تیره و جسورانه ، ظریف و بی انتها می تواند به شما کمک کند زندگی جدیدی را در طراحی خود بکشید. از ساخت و ساز زمینی گرفته تا کلی پاره کردن یا به روزرسانی آن ، می تواند باعث شگفتی هایی برای فضای شما شود. البته دانستن چگونگی کار کردن کاشی های مشکی در خانه شما می تواند کمی گیج کننده باشد.

خبر خوب این است که رنگ مشکی با همه چیز پیش می رود ، و با وجود گزینه های بسیار مختلف کاشی در دسترس شما ، پیدا کردن کف تاریک مناسب برای خانه شما لازم نیست دشوار باشد. اگر به سمت تاریک کشیده شده اید ، از این راهنما برای اطلاعات بیشتر در مورد تزئین با کاشی تیره استفاده کنید.  از کجا می توان از کاشی سیاه استفاده کرد؟

شاید فکر کنید کاشی های سیاه فقط در انواع خاصی از اتاق ها قابل استفاده هستند. حقیقت این است که سیاه تقریباً در هر مکانی کار می کند! از این گذشته ، لازم نیست یک طرح یکنواخت باشد. در اینجا چند روش استفاده از کاشی سیاه در تمام منزل شما آورده شده است:


  • کاشی سیاه را در قسمت ورودی خود امتحان کنید. موادی مانند چینی به شکل تخته سنگ در مناطق ورودی مدرن فوق العاده به نظر می رسند. حتی می توانید ظاهر خود را در خارج از یک طراحی منسجم گسترش دهید.
  • برای کاشی مشکی مات با تزریق تیره در آشپزخانه خود بروید. این سبک تمیز و امروزی به نظر می رسد ، اما به پنهان کردن خاک نیز کمک می کند. این کاشی و تیره تیره در منطقه پر تردد مانند آشپزخانه به نظر نمی رسد کدر و یا کثیف به نظر برسد.
  • در فضای اصلی زندگی خود از سنگ مرمر و گرانیت کلاسیک خودداری کنید. سنگ طبیعی با شکوه و بادوام یک انتخاب ایده آل برای اتاقهای نشیمن زیبا ، اتاقهای غذاخوری و حمام است. گرانیت و سنگ مرمر همچنین در سوئیت های مدرن اتاق خواب کارآیی خوبی دارند.
  • از کاشی موزاییک سیاه استفاده کنید. کاشی موزاییک را می توان در داخل خانه در اطراف پشت تخته پشتی یا دوش استفاده کرد. همچنین می توانید از سبک های کاشی غیر متخلخل در فضای باز و حتی اطراف استخرها استفاده کنید. کاشی های شیشه ای به رنگ سیاه نیز ظاهری معاصر برای همین مناطق ایجاد می کنند.

  • کاشی و سرامیک را برای فضاهایی که در معرض رطوبت سنگین نیست خریداری کنید. کاشی و سرامیک سیاه هنوز هم قوی و با دوام است و در طیف وسیعی از سبک ها طراحی شده است که تقریباً برای هر قسمت از خانه شما طراحی شده است.
  • برای کاشی چینی در فضای باز بروید. کاشی های غیر متخلخل مانند چینی می توانند به شما در ایجاد یک ایوان ، پاسیو یا یک فضای غذاخوری در فضای باز کمک کنند.

به نظر می رسد چه چیزی می توان به دست آورد؟

کاشی تیره جسور ، براق و هوشمند است. اگرچه در طرح های مدرن به زیبایی کار می کند ، این تنها گزینه تزیین شما نیست. در اینجا برخی از ظاهرهایی که می توانید به دست آورید و نحوه ایجاد آنها در فضای خود آورده شده است:

  • تاریک و فوق مدرن است. کاشی کف مشکی مات و گروت تیره یک سبک معاصر را به شما می دهد که هنوز کمی آینده نگر به نظر می رسد. آن را با مبلمان براق جفت کنید و فضایی دارید که الهام گرفته از طراح و بسیار مدرن است. سبک های کاشی بافتی نیز در فضاهای معاصر خوب کار می کنند.
  • فضاهای الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل. به دنبال ایجاد چیزی کمی پرنعمت تر هستید؟ از سبک های کاشی سیاه مات یا صیقلی تر با استفاده از گروت سفید استفاده کنید. این تضاد برای ظاهری جالب که احساس قدمت نمی کند مناسب است.
  • سبک های انتقالی قدم زدن در خط بین الهام گرفته از مدرن و مدرن آسان نیست ، اما در بسیاری از فضاها کار می کند. با داشتن سبک های کلاسیک مانند گرانیت و سنگ مرمر ، می توانید آن فضای بین سنتی شگفت انگیز و مدرن و قدیمی را پیدا کنید. حتی می توانید از قطعات سنگ مرمر و گرانیت با قطعات مبلمان آنتیک استفاده کنید.

ساخت یک الگوی ایده آل با کاشی های چند رنگ 

کاشی تمام سیاه در بسیاری از فضاها به خوبی کار می کند ، اما برای برخی افراد سبک کمی جسورانه است. شاید قبلاً مخلوطی از قطعات مبلمان تیره را تهیه کنید که نمی خواهید با آنها قسمت کنید. شاید فرش شما سیاه باشد و خیلی تاریک باشد. اگر می خواهید مشکی را در طراحی کف خود بگنجانید ، یک سبک طرح دار با کاشی چند رنگ است.

در اینجا چند روش برای استفاده از کاشی های چند رنگ در خانه شما آمده است.

  • کاشی سیاه و سفید را برای نمای کلاسیک تابلو ترکیب کنید. کاشی های بزرگ باعث ایجاد بافت به اتاق شما می شوند ، در حالی که سبک های کاشی کوچکتر به فضای شما نمای بسیار چشمگیری می بخشد. کاشی های کوچک سیاه و سفید به خصوص در اتاق هایی با الهام از یکپارچهسازی با سیستمعامل کار می کنند.
  • یک مرز سیاه و سفید در اطراف یک طبقه مرکزی سبک تر ایجاد کنید. یک مرز سیاه واقعاً می تواند یک سبک کاشی روشن را پاپ کند و از آن ایستادگی کند. کاشی های مرمر برای ایجاد این ظاهر در یک فضای رسمی با سطح متوسط ایده آل هستند.
  • در کاشی سیاه مخلوط کنید. برای فضاهای مدرن ، طرح های تصادفی تر می توانند تماشایی به نظر بیایند. ایجاد الگویی که کاشی های سفید 2-1 یا 4-1 به کاشی سیاه وجود دارد ، می تواند فضای شما را نیز تقویت کرده و از تاریک شدن آن جلوگیری کند.

سایر مزایای کاشی سیاه

یک طبقه سیاه می تواند نمایش را به سرقت ببرد و به شما کمک می کند هر اتاق خانه را با زحمت به روز کنید. چیزهای سیاه دیگری بیش از آن است که فقط اضافه کردن یک لمس چشمگیر به فضای شما باشد. در اینجا برخی از مزایای دیگر نصب کاشی سیاه در خانه شما آورده شده است:

  • جفت های سیاه تقریباً با هر رنگ بندی و طراحی اتاق جفت خوبی دارند. این بدان معناست که می توانید بدون جدا کردن کفپوش خود به راحتی مبلمان ، فرش ، درمان های پنجره و قطعات هنری را به روز کنید.

  • رنگ های کاشی تیره ، به ویژه رنگ هایی که دارای بافت داخلی هستند عمق زیادی به فضای زندگی شما می بخشد. استفاده از مشکی اساساً می تواند ابعاد کاملاً جدیدی را برای طراحی اتاق شما به ارمغان آورد. حتی می تواند فضای شما را به طور قابل توجهی بزرگتر کند.
  • کاشی های مشکی براق می توانند کمک کنند تا یک اتاق کوچک کمی بازتر و پر جنب و جوش تر شود. برای ایجاد رنگ های سبک تر ، مبلمان و درمان های پنجره ای تصمیم بگیرید تا کنتراست و عمق دید بیشتری ایجاد کنید
  • کف کاشی مشکی تخت یا مات می تواند به پنهان کردن خاک کمک کند. این امر به ویژه در مناطق ورودی و فضاهای پر رفت و آمد در خانه شما مؤثر است.

کاشی سیاه می تواند به شما کمک کند هر قسمت از خانه خود را از قسمت ورودی تا اتاق غذاخوری رسمی که در آن شما دوستان ، خانواده و مهمانان مهم را سرگرم می کنید به روز کنید. البته کاشی های مشکی در فضاهای خانوادگی ، اتاق خواب ها ، آشپزخانه ها و مناطق خارجی نیز کار می کند. از طرح های براق و براق بالا گرفته تا تخته سنگ های درشت و بافت های منحصر به فرد ، کاشی سیاه به شکل ها ، اندازه ها و طرح های منحصر به فردی برای هر نوع دکوراسیون ارائه می شود.

مطمئن نیستید چه نوع کاشی سیاه برای خانه شما کار خواهد کرد؟ امروز به ما برسید تا بتوانیم به شما در یافتن گزینه مناسب برای خانه خود کمک کنیم. ما انتخاب بزرگی را برای فضاهای داخلی و خارجی در نظر گرفته ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد