طرح کاشی سه بعدی برای هر اتاق از خانه

اگر می خواهید بافت و عمق بصری جدیدی به خانه خود وارد کنید ، کاشی های سه بعدی می توانند یک عنصر طراحی جذاب برای سنین را به شما ارائه دهند. این کاشی های منحصر به فرد می توانند هر اتاق را به خود اختصاص دهند و با کمی تلاش آن را به ابعاد کاملاً جدید منتقل کنند. چه اتاق نشیمن ، آشپزخانه یا حمام شما باشد ، می توانید با کمک کاشی های سه بعدی ، هر مکانی را تقویت کنید. و از آنجا که این کاشی ها در طیف گسترده ای از مصالح ، اتمام ها و طراحی ها قرار گرفته اند ، آسمان هنگام رسیدن به روز کردن خانه شما ، واقعاً حد است. 

زندگی جدید را به اتاق ناهار خوری اعطا کنید

اتاق ناهار خوری شما محلی برای جمع آوری غذا و سرگرمی است. با کمک کمی از کاشی های سه بعدی ، یک جزء زیبا را به این فضا اضافه کنید. چیزی واقعاً منحصر به فرد را امتحان کنید و کاشی های مدولار زاویه دار را نصب کنید که فضای اتاق غذاخوری شما را به یک لبه معاصر وام تبدیل کند. این کاشی ها هنگام جفت شدن با لبه های میز گرد و صندلی های براق و راحت خارق العاده به نظر می رسند. سبک منحصر به فرد و مدرن می تواند هر منطقه ناهار خوری را پاشیده و به آن لمس چشمگیری بدهد که به اتاق جلوه و جسورانه ای می بخشد. چیزی را با رنگ خنثی انتخاب کنید تا اتاق غذاخوری شما همیشه عالی به نظر برسد ، حتی اگر مبلمان را به روز کنید.

اتاق نشیمن خود را با کاشی های سه بعدی تزیین کنید

برای اکثر مردم اتاق نشیمن قلب خانه است. این فضای مهم را می توان به راحتی با دیوار برجسته برجسته ای که با کاشی های سه بعدی برجسته شده است ، بالا برد. ظاهری جسورانه و دوتایی ایجاد کنید و کاشی را با رنگی چشمگیر مانند یک رنگ مشکی مات انتخاب کنید. این کاشی در صورت تضاد با مبلمان با رنگ روشن و تکه های لهجه باورنکردنی به نظر می رسد. منحنی های جارو و جزئیات زاویه دار هر دیواری را در اتاق نشیمن شما جلوه ای هنری ، مجسمه سازی به شما می بخشد.

فضای اتاق محیط کار را تغییر دهید.

حتی اگر شما بخش خوبی از کارهای مهم خود را در اینجا انجام دهید ، دفتر خانه شما لازم نیست که خسته شوید. چند کاشی سه بعدی را نصب کنید تا یک عنصر پیچیده به همراه علاقه و تاثیر بصری به اتاق بخورد. مانند یک کاشی چوبی سه بعدی چیزی گرم و آرامش بخش را امتحان کنید. این نوع کاشی می تواند با هر سبکی اعم از مدرن گرفته تا روستایی ، یک دعوت جذاب را به دفتر و جفت شما اضافه کند. عنصر چوب احساس گرما و طبیعت را از بین می برد که می تواند جلوه آرام بخش ایجاد کند. کاشی را به یک دیوار اضافه کنید یا کل اتاق را با کاشی های سه بعدی برای یک تصویر کشیده فک بپوشانید.

آشپزخانه خود را بازسازی کنید

کاشی در آشپزخانه چیز جدیدی نیست ، اما می توانید با افزودن کاشی های سه بعدی ، یک تأثیر واقعاً جسورانه ایجاد کنید. کاشی کلاسیک خداحافظی را ببوسید و چیزی را که واقعاً خارج از جعبه است با کاشی و سرامیک بافت موج دار امتحان کنید. این کاشی مدرن موج ملایمی را به آشپزخانه شما اضافه می کند و می توانید برای افزودنی چشمگیر به فضای آشپزی خود ، از آن برای کف پشتی استفاده کرده یا از کف آن تا سقف آن را نصب کنید. هر نوع کاشی سه بعدی باعث می شود آشپزخانه شما دارای سطح بالایی و پر زرق و برق باشد. مقداری از این کاشی ها را در جزیره خود برای لمس بافتی افسانه نصب کنید.

اتاق خواب خود را با کاشی سه بعدی بیارایید.

اتاق خواب شما یک واحه آرامش بخش است که می توانید در پایان یک روز طولانی از آن باز کنید. با استفاده از کاشی های سه بعدی که جنبه ای گرم به اتاق می بخشد ، آن را حتی تندتر کنید. چیزی را امتحان کنید که دارای یک چوب تند و زننده است که لمس دعوت کننده ای به فضا به همراه دارد و احساس آرامش بخش به آن می بخشد. دیواری از پانل های چوبی خیس شده نصب کنید که می تواند به عنوان یک هدست با مزرعه مزرعه جایگزین شود. این کاشی ها در طیف وسیعی از رنگ های جذاب قرار گرفته اند ، بنابراین می توانید با چند قدم ساده به راحتی اتاق خواب رویاهای خود را ایجاد کنید.

حمام خود را زنده کنید.

به جای دوش شیشه شیشه ای سنتی ، می توانید چیزهایی را با مقداری کاشی بافت دار بپاشید. اگر به دنبال پیچ و تاب جدیدی به سبک کلاسیک هستید ، چیزی مانند کاشی های میکرو موزاییک از عمق های مختلف شیشه و تراورتن را امتحان کنید. این کاشی های ریز و مناسب برای مناطقی مانند پشت تخته پشتی ، اطراف وان یا پوشاندن دیوارها در دوش شما مناسب هستند. یکی از مجموعه های رنگی را انتخاب کنید تا به حمام خود لمس کنید. بافت برجسته کاشی های سه بعدی در حمام ظاهری جسورانه به شما می دهد که به فضای حمام شما یک عنصر سبک مدرن و چسبناک می بخشد.

همه اتاق ها را تازه کنید.

از محل زندگی اصلی شما گرفته تا آشپزخانه و حمام ، کاشی سه بعدی جلوه جسورانه ای را ایجاد می کند. از بین پارچه های موج دار تا سبک های چوبی روستایی ، طرح های مدرن زاویه دار و موارد دیگر را انتخاب کنید. ابعاد و عمقی که این کاشی ها در اختیار شما قرار می دهد ، به هر اتاق منزل شما لمس هنری می بخشد. چه عاشق معاصر و مدرن باشید و چه چیزی گرم و روستایی را ترجیح می دهید ، کاشی برای هر سلیقه وجود دارد. نصب این کاشی ها بسیار آسان است و یک دیوار لهجه می تواند ظاهر فضاهای مورد علاقه شما را به طور کامل تغییر دهد.

مواد کاشی های خود مانند سرامیک ، چوب یا شیشه را در نظر بگیرید. سپس ، در مورد پالت رنگی یا یک تکه تصمیم بگیرید که به اتاق تزریق کننده جلوه بصری چشمگیر می دهد. کاشی ها انرژی تازه به خانه شما اعم از اتفاقی ، ظریف یا معاصر تزریق می کنند. با انتخاب بسیاری از سبک های منحصر به فرد ، پیدا کردن کاشی های سه بعدی متناسب با شخصیت و سبک بی نظیر شما بسیار ساده است. یک چیز برای یقین است: کاشی های سه بعدی به هر اتاق یک تن از استعداد هنری و زیبایی شناسی منحصر به فردی را می دهد که برای سالهای طولانی دوام خواهد آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد