تزئین خانه با کاشی فلزی

وقتی صحبت از کاشی های تزئینی می شود ، همه چیز را از سرامیک کلاسیک گرفته تا سنگ جامد و حتی شیشه یا فلز پیدا خواهید کرد. اگر به فکر تزیین با کاشی فلزی هستید ، مطمئناً می تواند یک عنصر مدرن و براق را به هر اتاق خانه اضافه کند. چه این یک کوله پشتی آشپزخانه یا اطراف آن برای دوش یا وان شما باشد ، کاشی فلزی براق تیزی می بخشد که شما نمی توانید با هیچ ماده دیگری آن را تهیه کنید.  مزایای تزئینات با کاشی فلزی

اگر می خواهید کاشی فلزی را به خانه خود اضافه کنید ، لمس براق و عمق و ابعاد بصری زیادی را به یک فضا می بخشد. این نوع کاشی ها به خصوص در اتاق هایی مانند آشپزخانه یا حمام بسیار چشمگیر به نظر می رسد ، و واقعاً می تواند یک عنصر معاصر را به این مناطق در غیر این صورت دنیای خانه شما اضافه کند. از آنجا که کاشی فلزی در طیف وسیعی از مواد قرار می گیرد ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از این دکورها به بهترین وجه نیاز دکوراسیون شما را دارد. به عنوان مثال ، کاشی براق دارای یک اثر صنعتی جسورانه است ، در حالی که کاشی فلزی قدیمی با ایجاد عنصر روتایی بیشتر در فضا ایجاد می شود. به لطف تطبیق پذیری آن ، تقریبا می توانید با کاشی فلزی تقریباً در هر نقطه تزئین کنید تا نشاط و زیبایی را به خانه خود اضافه کنید.

کاشی فلزی

 سری Mirrella Ariya در استیل ضد زنگ براق / SKU: 15181327

کاشی های فلزی زیادی از جنس استنلس استیل واقعی پیدا خواهید کرد که یک انتخاب رایج برای پشت پرده های آشپزخانه است. کاشی از جنس استنلس استیل کاملاً مناسب با وسایل ضد زنگ است و به فضای آشپزی شما لمس صنعتی می بخشد. اگرچه این ماده برای سالها متداول ترین انتخاب بوده است ، امروز کاشی های فلزی ساخته شده از انواع فلزات مانند برنز ، مس ، آهن و قلع را پیدا خواهید کرد. یکی از گزینه های جدید که مطلوب تر می شود ، کاشی چینی است که دقیقاً مانند فلز است. از آنجا که این مواد از پرسلن ساخته شده است ، می توانید بیشتر از لهجه ها استفاده کنید. آن را به صورت کفپوش نصب کنید یا از آن برای یک دیوار ویژگی استفاده کنید تا به هر اتاق یک درخشش جسورانه و فلزی ببخشد.

هنگام تزئین با کاشی فلزی ، به دنبال عناصر مدرن مانند موزائیک شیشه ای با رنگ های فلزی مانند برنز و مس تزئین شده باشید. این انتخاب دوام شیشه برای آشپزخانه یا حمام را به شما می دهد در حالی که هنوز از ابعاد و درخشندگی که ظاهری مبتنی بر فلز به شما می بخشد برخوردار است. کاشی های شیشه ای و فلزی با دوام و مقاوم در برابر نوسانات دما هستند و همین امر آنها را به یک انتخاب خارق العاده برای پشت پرده آشپزخانه تبدیل می کند. از آنجا که شیشه و فلز هر دو کاملاً صاف هستند و دارای سطح نامتناهی هستند ، تمیز کردن و نگهداری آنها نیز آسان است.

این نکات کاشی فلزی را امتحان کنید

کاشی فلزی یک انتخاب فوق العاده مدرن است که می توانید به روش های مختلف در خانه خود ادغام شوید ، بنابراین از نظر زیبایی شناسی بیش از حد "سرد" نیست. این که آیا از این نوع کاشی در تمام منزل خود استفاده می کنید یا فقط در یک منطقه ، روش های زیادی وجود دارد که هنگام تزئین با کاشی فلزی می توانید خلاقیت خود را انجام دهید.

کاشی پرسلن کابوت - سری آنتارس در زغال سنگ کیوان

 نترسید که کاشی های فلزی کمی جسورانه به خانه خود اضافه کنید. به لطف طبیعت بادوام و نگهداری آسان ، بیش از فقط لهجه ها عالی است. مقداری از کاشی های چینی با جلای فلزی را در یک راهرو نصب کنید تا یک بیان بصری چشمگیر در خانه خود داشته باشید.


• اگر می خواهید کاری را کمی بیشتر فراموش کنید ، کاشی های فلزی روشن را به عنوان لهجه در فضای حمام یا آشپزخانه انتخاب کنید. کاشی های مختلف مانند شیشه و فولاد ضد زنگ را با هم مخلوط کرده و با یکدیگر هماهنگ می کنید تا ظاهری پویا و التقاطی ایجاد کنید.


• کاشی پرسلن فلزی نیز به عنوان یک محوطه شومینه زیبا به نظر می رسد. این نوع کاشی ها را در اطراف شومینه خود نصب کنید تا به اتاق نشیمن جلوه ای معاصر داده شود که نگهداری آن آسان است.


• یک کاشی موزاییک شیشه ای با روکش فلزی را برای داشتن پشت پرده ، دیوار لهجه و موارد دیگر در نظر بگیرید. یک فویل براق در پشت شیشه باعث ایجاد درخشش فلزی چشمگیر می شود که در طیف وسیعی از رنگ ها مانند نقره ، برنز و طلا قرار می گیرد.

کاشی فلزی

مخلوط کاشی موزائیک ضد زنگ COSMOPOLITAN مخلوط در ماسه / SKU: 15111166

  • برای یک ظاهر فوق العاده مدرن ، کاشی موزائیکی را که ترکیبی از شیشه های رنگی با فلز واقعی است برای لمس سرگرم کننده در خانه امتحان کنید. این نوع کاشی با مواد مختلفی مخلوط و مطابقت دارد ، که به کاشی های فلزی کمک می کند تا در بین شیشه قرار بگیرند.
  • کاشی از جنس استنلس استیل در انواع و اقسام شکل ها و طرح های شگفت انگیز ارائه می شود ، بنابراین گزینه ای عالی برای پشت پرده آشپزخانه است. کاشی مترو از استیل ضد زنگ را در آشپزخانه خود نصب کنید تا جلوه ای فوق العاده مدرن به آن داده شود ، تمیز بودن و بهداشتی بودن آن آسان است.
  • مقداری کاشی موزاییک فلزی را در هر اتاق که می توانید از روشنایی اضافی استفاده کنید ، نصب کنید. با توجه به ماهیت بازتابی که دارد ، نصب کاشی فلزی به عنوان دیوار ویژگی می تواند هر فضایی را درخشان تر کند زیرا نور منعکس کننده سطح آن است. برای ایجاد نمای چشمگیر در اتاق مورد علاقه خود از آن برای دیوار لهجه استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد