تزئینات کریسمس سازگار با محیط زیست

برای داشتن کریسمس سبز روش های زیادی وجود دارد ، اما کدام دکوراسیون کمترین تاثیر محیطی را دارد؟ مواردی که طبیعی ، با دوام ، قابل بازیافت و خوراکی هستند ، رد کربن شما را پایین می آورد.  کریسمس سازگار با محیط زیست: تزئینات طبیعی

سالها است که "تاج من" برش هایی از کف درخت است. من آنها را با سیم و روبان قرمز گره می زنم ، و سپس آن را روی درب جلو آویزان می کنم. با بازیافت آن شاخه های پایین غیر ضروری ، هیچ انرژی اضافی خرج نمی شود. پس از تعطیلات ، شاخه ها برای پناهگاه حیوانات در قسمت شمع قلم مو می روند.


وقتی در ساحل شرقی زندگی می کردم ، مخروط های کاج فراوان بودند. من آنها را در یک سبد یا کاسه قرار داده و با یک روبان جشن آنها را در صدر کردم. به دلایلی ، وقتی من مخروط های کاج را در زمین می بینم ، مجبور هستم مقداری را انتخاب کنم ، بنابراین هنوز هم با این روش تزئین می شوم. مخروط های کاج کوچکتر را می توان با روبان به درخت آویزان کرد.


تزیینات سبز بادوام

اگر زیور آلات شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، آنها برای دهه ها دوام می آورند. من هنوز از بعضی از آنها که 40 سال پیش ساختم استفاده می کنم! من بعضی از تزئینات مادرم را نیز دارم من نیازی به بیرون رفتن و خریدن همه زیور آلات جدید هر ساله ندارم. برخی از افراد این کار را می کنند ، و این یک اتلاف کامل انرژی و منابع است!


من همیشه به عنوان یک سنت یک سال یک تزئین جدید خریداری کرده ام و اکنون دخترانم این کار را انجام می دهند. تعطیلات مربوط به ایجاد سنت ها و خاطرات است ، اما آنچه ما اکنون می خریم با فرزندانشان به سنت های خانوادگی آنها منتهی می شود.


هنگام خرید دکوراسیون ، چیزهایی بخرید که برای چند نسل باقی بماند ، نه یک هفته.


تزئینات کریسمس قابل بازیافت

من یک بار در یک نمایشگاه هنر و صنایع دستی از یک مرد معلول ، که آنها را ساخته بود ، زینتی خریدم. او درب قوطی های قلع را گرفت و از آنها فرشتگان ساخت! او قسمتهایی را به ثمر رساند و خم کرد تا بال ، لباس و مو بسازد. وی مهره های کوچکی را برای چشم ها اضافه کرد و سپس برای آویزان کردن آن ، تکه ای از رشته را بر روی پشت چسباند. من متحیر شدم که چقدر ساده بود و چگونه کسی می توانست این کار را انجام دهد! و مواد از محل دفن زباله نگهداری می شوند!


برای سایر زیور آلات ، بدیهی است که خرید دست دوم در فروشگاه های پرشرف ، فروش حیاط و بازارهای کک. من اخیراً برای پناهگاه حیوانات خود یک جمع آوری کمک مالی کار کردم و دو میز بزرگ وجود داشت که با وسایل تعطیل جمع شده بودند. وقتی تمام شد ، بیشتر آن از بین رفته است!




مادرم عروسکهایم را می گرفت و از آنها به عنوان تزئینات مردمی روی درخت استفاده می کرد. من این کار را با عروسک های بچه هایم انجام دادم. جعبه های کوچکی را که در طول سال از آنها استفاده می کنم ، مانند جعبه های خمیردندان آسپرین یا مسافرتی نیز ذخیره می کنم. من آنها را در تکه های کاغذ بسته بندی می بندم و یک نوار کوچک را به دور آن می چسبانم. قلاب زینتی برای حلق آویز درست در کراوات می لغزد. من درختانی را نیز مشاهده کردم که دارای برش کوکی از جنس استیل ضدزنگ هستند.


من برف و مرزهای تزئینی را از کاغذهای بازیافت شده و سرگرم کننده برش داده ام. اینها را می توان رنگ آمیزی کرد یا رنگ آمیزی کرد و به یک پنجره ضرب کرد. این برای بچه ها عالی است!


تزئینات کریسمس خوراکی

چه کسی پاپ کورن یا زغال اخته را خسته نکرده است که در اطراف یک درخت بچرخد؟ بعد از تعطیلات ، آن رشته ها را روی درختی در بیرون بکشید تا پرندگان بخورند. حتماً آن را نزدیک یک پنجره قرار دهید تا بتوانید تماشا کنید!


گذشته از فروشگاه نیشکرهای خریداری شده ، کوکیهای کوچک تزئینات خارق العاده ای از درخت را ایجاد می کنند. آنها حتی می توانند به یک بسته وصل شوند!


چند چوب دارچین به رنگ قرمز یا روبان به هم بسته شده ، یک تزیین درخت یا تاج درست می کنند که بعدا می توانید از آن در شکلات داغ استفاده کنید.


کمی خلاقیت و کمی مشاهده در اطراف خانه شما منحصر به فرد ترین خانه تزئین شده در محله را به شما هدیه می دهد!


درباره ایده های دیگری که در مورد ایجاد تعطیلات دوستانه با محیط زیست و همچنین ایده های هدیه ای با مسئولیت پذیری با مسئولیت پذیری اجتماعی ، بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد