اصلاح دیوارهای چوبی با کمترین هزینه

با توجه به محبوبیت روزافزون طرح خانه های روستایی روستایی ، جای تعجب نیست که چوب زباله به یک ماده غالباً مورد استفاده در بازسازی خانه و ساختمان تبدیل شده است. این ماده بی نظیر مطمئناً زیباست ، اما همچنین می تواند گران و دشوار باشد. شما می توانید با نصب تخته های چوب پنبه ای اصلاح شده برای تقویت هر اتاق خانه خود آن مشکل را برطرف کنید. این ماده جذاب ظاهری اصیل و چوب واقعی چوب انبار را بدون افزایش هزینه و دشواری در نصب به شما می دهد.  چرا از پنل چوب برای انبار استفاده کنیم؟

اگر آرزوی ظاهری روستایی دارید اما بودجه و زمان آن را ندارید ، پوشش چوب چوبی یک جایگزین خارق العاده است. این مواد ظاهری زیبا و اصیل از چوب اصلاح شده را ارائه می دهد و نصب آن بسیار ساده تر است. در واقع هیچ ابزاری لازم برای نصب برخی مارک های این ماده وجود ندارد. آنها در حالی که آن را روی یک سطح صاف و صاف می پوشانید از یک پشتیبان پوست و لایه برداری ساده استفاده می کنند تا فوراً ظاهر خانه خود را تغییر دهند. همچنین می توانید برای نصب سریع ، آسان و ایمن از اسلحه میخ استفاده کنید. امتیاز دیگر این است که این ماده از بافت سه بعدی برخوردار است که از ظاهر و احساس چوب واقعی تقلید می کند. نگهداری بسیار ساده تر و نصب آن نیز بسیار ساده تر از کاغذ دیواری است.

چوب تمام رطوبت را برطرف کرده است ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد پوسیدگی یا آسیب در آینده نیست. ممکن است با داشتن چوب احیا شده واقعی نگران باکتری ها و رطوبت هایی که به طور طبیعی در این نوع مواد وجود دارد نگران باشید. هنگامی که تصمیم می گیرید که از چوب چوب انبار استفاده کنید ، این گزینه جایگزین بسیار مطمئن تری است زیرا بیشتر محصولات در ایالات متحده آمریکا بصورت پایدار جمع آوری و برداشت می شوند و هیچ ماده شیمیایی مضر دیگری در فرآیند تولید استفاده نمی شود. تغییر رنگ در پوشش چوب چوبی انبار ، جلوه ای اصیل و روستایی به آن می بخشد که باعث می شود شخصیت شما در منزل نیز به چشم بیاید.

هزینه استفاده از چوب طرد شده در مقابل چوب و چوب پنبه

گذشته از مزایای نصب آسان و مواد معتبر ، استفاده از تخته های چوبی انبار بر روی چوب های اصلاح نشده چند مزیت هزینه نیز دارد. اگر می خواهید با بودجه خانه خود را به روز کنید ، این ماده جایگزین ممکن است انتخاب مناسبی باشد. برای استفاده از چوب فرسوده ، ابتدا باید یک منبع موثق پیدا کنید. کار درگیر در جمع آوری و پردازش چوب های اصلاح نشده می تواند یک فرایند فشرده باشد ، به همین دلیل قیمت به طور معمول بالاتر از تخته های چوب انبار است. مثال خوب این است که کفپوش چوبی احیا شده واقعی حدود 8 تا 11 دلار در هر فوت مربع یا بیشتر قبل از نصب هزینه دارد. این گران تر از بیشتر کاشی و حتی چوب سخت واقعی است.


برای تخته های چوبی انبار ، تغییر در قیمت پیدا خواهید کرد که اغلب بستگی به ضخامت ، رنگ و تولید کننده دارد. به طور کلی ، این ماده برای هر فوت مربع حدود 6 تا 7 دلار هزینه خواهد داشت ، این بدان معناست که از چوب قابل بازیافت به طور قابل توجهی کمتر است. نصب بسیار آسان است ، بنابراین در هزینه های کارگر نیز صرفه جویی می کنید. این مواد دقیقاً مانند چوب دفع شده برداشت می شوند ، اما هزینه زیادی را صرف هزینه مواد مورد نیاز برای نصب آن در دیوارها یا کفهای خود می کنید.

استفاده از چوب روی دیوار شما

به لطف ساخت و ساز سبک آن ، می توانید به راحتی دیوارهای هر اتاق خانه خود را از چوب انبار استفاده کنید. این یک مرکز کانونی زیبا در یک اتاق نشیمن یا اتاق خواب است و شما می توانید یک هاله دعوت کننده را ایجاد کنید که به خانه شما ظاهری روستایی ، مزرعه ای با مزرعه و مزرعه بدهد. لازم نیست فقط قهوه ای بچسبانید. تخته چوبی انبارهای امروزی در انواع رنگهای زرق و برق دار وجود دارد که شامل رنگ های خاکستری ، نکات آبی و موارد دیگر می باشد. این افزودنی ظریف رنگ باعث ایجاد یک عنصر بصری چشمگیر و کمی مدرنیته برای خانه های معاصر می شود.

گذشته از دیوارها ، می توانید تخته های چوبی انبار را نیز در اطراف شومینه نصب کنید. این نمای باعث شومینه شما می شود و در طول زمستان آن را خانگی و دنج می کند. چوب انبار ساده است و نیازی نیست که نگران یک فرآیند پیچیده باشید تا بتواند آن را به دیوارها بچسباند. به سادگی از میخ ها برای اضافه کردن این مواد در اطراف شومینه استفاده کنید ، در غیر این صورت ، ممکن است قسمت پشتی پوست و پوست آن ذوب شود و پانل ها به آرامی پوست خود را از بین ببرند یا از بین بروند. برای دیواره های استاندارد می توانید از چسب برای نصب سریع و قابل اطمینان استفاده کنید که مدت زمان طولانی دوام خواهد آورد.

پنل دیوار هوشمند

تخته های چوبی چوب انبار با کیفیت بالا از جنس چوب واقعی ساخته شده است که از نظر حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد و به آن ثبات می بخشد. این برند ظاهر لوکس مدرن را به شما ارائه می دهد اما با قیمتی مقرون به صرفه که می توانید با آن زندگی کنید. نصب و راه اندازی پوست و چوب باعث می شود که آن را به دیوار تبدیل کنید ، و از اصطلاحات معتبر چوب برداشت نشده بدون برچسب قیمت بالا یا انتظار دریافت خواهید کرد. این ماده خاص ، رطوبت اضافی ، باکتری ها و رزین هایی را که در چوب سنتی با استفاده از آن پیدا کرده اید از بین می برد. این پیچ و تاب و پیچش نخواهد بود ، بنابراین برای سالهای آینده زیبا می ماند. می توانید تخته های چوبی انبار را روی سقف نصب کنید ، از بخشی به عنوان هنر دیوار استفاده کنید یا مقداری از دیوارهای اتاق خواب را برای یک هدفون فوری اعمال کنید. تنها محدودیت تخیل و خلاقیت شماست. هر تابلو از چوب چوب انبار واقعی است و نور طبیعی و سایه ها را برای زیبایی شناسی زیبا نشان می دهد.

راه حل های سبز برای خانه شما

هنگامی که تصمیم دارید چوب منزل یا چوب انبار را به منزل خود اضافه کنید ، مواد سازگار با محیط زیست را انتخاب می کنید که بسیار پایدار هستند. این ماده با دوام "سبز" و مناسب محیط زیست است زیرا در اصل از چوب قدیمی استفاده می کند و به جای قطع درختان تازه و سالم ، دوباره از آن استفاده می کند. چوب طرد شده می تواند از ساختمان های قدیمی ، بشکه های شراب و حتی مخازن آب به وجود آید. هر وقت یک ماده طبیعی را مجدداً مورد استفاده قرار می دهید ، نقش خود را برای کمک به جهانی سالم و شادتر انجام می دهید.

با استفاده از تخته چوب انبار ، چوب نیز پایدار است ، اما با رنگ و رنگی برخورد می شود تا ظاهر یکنواخت تری به شما بخورد و با نصب کمتر زحمت بکشید. از آشپزخانه یا شومینه تا اتاق نشیمن ، تخته های چوبی انبار یک عنصر گرم به خانه شما به همراه یک به روزرسانی مقرون به صرفه و پایدار که دوست دارید اضافه می کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد